Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Bare skriv inn søkeordet ditt, og vi vil hjelpe deg med å finne det du trenger.

Hva ser du etter?

Kundearrangement

Kunder er vårt viktigste levebrød og rammene rundt kundearrangement er derfor viktig.

Om du skal ha et kundearrangement i forbindelse med produktlansering, eller om du ønsker å invitere kunder/potensielle kunder til faglig arrangement, kan vi hjelpe deg.

I tillegg til faglig innhold, er budskapet at kunden verdsettes av bedriften og at man ønsker å fortsette samarbeidet. Derfor mener vi at rammene rundt bør speile denne følelsen hos kunden.

Vi ønsker da å sette en stemningsfull atmosfære tilpasset ditt arrangement. Ønsker du fokus på nettverksbyggingen, kan vi hjelpe deg med passende underholdning som løsner opp stemningen.

Gjennom vår utstyr- og tjenestepark kan vi lage arrangementet på din arbeidsplass med telt, bord/benker, catering, dekorasjon, lyd og lys og mye mer.

Uansett i hvilken skala du trenger bistand, så er vi her for deg. Ta kontakt så vi sammen kan lage et kundearrangement som blir husket!

Næringslivstreff Brennemoen

6. juni hadde vi et kundetreff på Brennemoen med en sniktitt av det nye hotellet som åpner i september.

Selv om hotellet var midt i byggeprosessen, er det likevel stas å bli møtt på rød løper.

Arrangementet var i den kommende restauranten, som på daværende tidspunkt bestod av betonggulv.

Vi leverte bord og benker, AV og lydutstyr, en trubadur for underholdning og enkel servering med wraps, muffins og mineralvann.

Det blir stor stas å kunne få mange gjester til det nye hotellet i Indre Østfold.

Tips til kundearrangement

  • Planlegg arrangementet i god tid
  • Ha en klar ramme for målsettingen med arrangementet, ikke bare for dere, men også for kunden! Involver gjerne deres viktigste kunder i denne prosessen.
  • Send ut invitasjonen i god tid – minimum noen måneders varsel
  • Husk personlig oppfølging av invitasjon – kan ikke kunden delta, så kan dere jo avtale et møte?!?
  • Lage velkomstpakker til kundene med vesentlig informasjonsmateriell
  • Sørg for at lokalene får den rette stemningen
  • Legg inn nok tid for nettverksbygging

Vi har mange flere tips, ta kontakt med oss om du ønsker å drøfte løsninger rundt ditt kundearrangement.